ΠΑΙΔΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Ο ΜΑΓΟΣ ΤΟΥ ΟΖ


Παιδική θεατρική παράσταση στο θέατρο Γκλόρια από τον θίασο Κύτταρο.
Αναρτήθηκε από anaxos στις 1:22 π.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
anaxos
Προβολή πλήρους προφίλ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2010 (1)
    • ▼  Ιουλίου (1)
      • Ο ΜΑΓΟΣ ΤΟΥ ΟΖ

Αναγνώστες

Θέμα Υδατογράφημα. Από το Blogger.